AQRM ir ieguldījumu pārvaldības un konsultāciju uzņēmums, kas galveno uzmanību pievērš jaunattīstības tirgiem, valūtas maiņai un dārgmetāliem.
AQRM investīciju stratēģija ir balstīta uz kapitāla pirktspējas saglabāšanas koncepcijas, bet aktīvu atlasē tiek izmantota lejupejoša makro pieeja.
Mērķi
Mūsu partnerības galvenais mērķis bija nodrošināt AQRM iespēju visaptveroši apkopot un analizēt tīmekļa vietnes datus. AQRM mērķis bija optimizēt savu digitālo stratēģiju, iegūstot dziļāku ieskatu lietotāju uzvedībā savā galvenajā lapā un demonstrācijas portfelī.
Jo īpaši, AQRM vēlējās iegūt datus papildus tradicionālajām lietotāju metrikām. Mērķis bija iegūt informāciju par plašu lietotāju darbību klāstu (piemēram, saziņas veidlapu iesniegšana, pieteikšanās demonstrācijas portfelim un tālruņa zvani) un precīzi sasaistīt šos galvenos notikumus ar atbilstošajiem mārketinga kanāliem.
Darba
process
Lai nodrošinātu lieliskus rezultātus, Rocket Science komanda sāka ar rūpīgu AQRM galveno veiktspējas rādītāju izpēti. Rezultātā tika izveidota visaptveroša notikumu izsekošanas shēma, kas vēlāk tika integrēta, izmantojot GTM (Google tagu pārvaldnieku), un ļāva panākt visus nospraustos mērķus.
Projekta galvenie posmi:
- Notikumu un parametru shēmas izstrāde kopā ar klientu;
- GA4 un GTM kodu ieviešana datu reģistrēšanai;
- Reklāmguvumu iestatīšana Google Ads reklāmai;
- Individuāla Looker Studio informācijas paneļa izveide kritisko metriku attēlošanai;
- AQRM komandas apmācība par jaunajiem analītikas rīkiem un ieskatiem.
Rezultāti
- Mēs panācām visaptverošu izpratni par lietotāju uzvedību vietnē, ļaujot veikt detalizētu segmentāciju pēc auditorijas un reklāmguvumu veida.
- Mēs izveidojām ērtu Looker informācijas paneli, kas nodrošina AQRM tūlītēju piekļuvi kritiskiem datiem apzinātu lēmumu pieņemšanai.
Kas vēl?
Lai nodrošinātu AQRM atbilstību jaunajai Google lietotāju konfidencialitātes politikai (piekrišanas režīms Consent Mode V2), mēs palīdzējām komandai izvēlēties piekrišanu pārvaldības platformu (CMP), integrēt un testēt izvēlēto CMP risinājumu.
Paul Melamed
AQRM’s CEO
“Mēs uzsākām sadarbību ar Rocket Science, lai palielinātu mūsu abonentu skaitu īpašā YouTube kanālā. Pēc dažām veiksmīgām kampaņām mēs sapratām, ka vēlamies iegūt plašāku ieskatu par to, ko šie jaunie abonenti meklēja vietnē un vai viņi kļūst par potenciālajiem klientiem, un tā radās mūsu GA4 projekts. Strādāt ar Rocket Science bija ļoti vienkārši, jo īpaša komanda rūpējas par izpēti, ieviešanu, testēšanu un atbildēja uz visiem mūsu jautājumiem”.