Zuzeum ir mākslas centrs Rīgā un Zuzānu kolekcijas mājvieta – pasaulē lielākā privātā Latvijas mākslas kolekcija.
Lai gan Zuzeum ir slavens ar savām laikmetīgās mākslas izstādēm, tas arī meklē sabiedrības iesaistīšanos, rīkojot savus pasākumus un sadarbojoties ar ārējiem partneriem. Biļetes uz šiem pasākumiem tiek iegādātas tieši mākslas centra tīmekļa vietnē.
Lai nodrošinātu, ka vietne efektīvi informē apmeklētājus un atvieglo biļešu iegādi, Zuzeum ir nepieciešama dziļāka izpratne par datiem, kas ņemtu vērā lietotāju uzvedību vietnē.
Lai to panāktu, Zuzeum ir izvēlējies sadarbību ar Rocket Science
Mērķis
Mūsu partnerības galvenais mērķis bija efektīvi apkopot un organizēt Zuzeum vietnes datus, lai visas ieinteresētās personas varētu gūt praktiskus ieskatus, nodrošināt efektīvas izmaiņas vietnē un izstrādāt viedākas mārketinga stratēģijas ārējās reklāmas platformās.
Darba
process
Mūsu sadarbība bija vērsta galvenokārt uz Google Analytics 4 (GA4) – Google tīmekļa analīzes rīka ieviešanu Zuzeum vietnē.
Lai atraisītu pilnīgu datu potenciālu un nodrošinātu pārredzamību, mēs rīkojāmies saskaņā ar šādu tehnisko plānu:
- Mēs sākām ar GA4 konta izveidi Zuzeum un noteicām pamata datu plūsmu, lai reģistrētu darbības vietnē.
- Pēc tam mēs izstrādājām datu apkopošanas plānu un iestatījām notikumus, lai izsekotu lietotāju mijiedarbībai Zuzeum vietnē.
- Pēc tam mēs konfigurējām auditorijas GA4 rīkā.
- Visbeidzot, mēs izveidojām ērtu Looker Studio informācijas paneli, kas apvieno produktu, datplūsmas iegūšanas un pārdošanas piltuvju ieskatus, kas ļauj plašajai Zuzeum ieinteresēto personu komandai vienmēr būt informētai par saviem mārketinga un finanšu rezultātiem.
Grūtības, kuras nācās pārvarēt
Viena no sākotnējām grūtībām radās mūsu uzdevumā izveidot visaptverošu Looker Studio informācijas paneli Zuzeum. Tā kā Zuzeum izmanto trešās puses biļešu pārdošanas sistēmu, mums bija jāatrod veids, kā efektīvāk izsekot lietotāju pirkumiem. Tāpēc Zuzeum un Rocket Science komandas tiešā veidā sazinājās ar šīs trešās puses biļešu pārdošanas sistēmas inženieru komandu, lai vienotos par jaunu tehnisko risinājumu, kas atbilstu Zuzeum tehnoloģiju komplektam. Galu galā mēs panācām vēlamo rezultātu – biļešu pārdošanas apjomi tiek precīzi aprēķināti, un datu plūsmas ļauj mums analizēt biļešu tirdzniecību un mārketinga aktivitātes vainagojas ar biļešu pārdošanu.
Rezultāti
Tagad Zuzeum ir sasniedzis savu mērķi: visu tīmekļa vietnes datu holistisku skatījumu savā Looker Studio informācijas panelī. Tas ļauj pieņemt apzinātus, uz datiem balstītus lēmumus un optimizēt apmeklētāju pieredzi vietnē.
Jaunais informācijas panelis sniedz Zuzeum iespēju redzēt:
- Lietotājus pēc iegūšanas kanāla;
- Reklāmguvumus pēc iegūšanas kanāla;
- Populārākos novirzīšanas kanālus pēc lietotāju un reklāmguvumu skaita;
- Valstis, no kurām nāk datplūsma un pārdošana.
Šī informācija ļauj Zuzeum:
- Dziļāk izprast lietotāju uzvedību;
- Optimizēt lietotāju pieredzi;
- Identificēt izaugsmes iespējas;
- Precizēt klientu mērķauditoriju, lai gūtu vēl lielākus panākumus.
Alyona Solovyova
Zuzeum Art Centre Director
“Kā Mākslas centra direktore es uzskatu, ka precīzu un praktiski izmantojamu datu nodrošināšana ir ārkārtīgi svarīga mūsu lēmumu pieņemšanas procesos. No pašas pirmās konsultācijas un līdz ieviešanai un pastāvīgajam atbalstam Rocket Science komanda ir bijusi profesionāla, zinoša un ātri reaģējoša. Viņi veltīja laiku, lai izprastu mūsu unikālās vajadzības un mērķus, nodrošinot individuālus risinājumus, kas ievērojami uzlaboja mūsu zināšanas par tiešsaistes un bezsaistes apmeklētājiem. Pateicoties komandas zināšanām, mums tagad ir skaidrāks priekšstats par mūsu vietnes datplūsmu, lietotāju uzvedību un reklāmguvumu ceļiem”.