Ecommpay ir tiešsaistes maksājumu pakalpojumu sniedzējs un tiešais karšu ieguvējs ar galveno mītni Londonā. Uzņēmums piedāvā vairāk nekā 100 alternatīvas maksāšanas metodes tirgotājiem, kas atrodas Apvienotajā Karalistē/EEZ, un to klientiem visā pasaulē.
Mērķi
- Palielināt kvalificēto potenciālo klientu skaitu (Sales Qualified Leads, SQL), ko iegūst ar Google Ads.
- Uzlabot vispārējo potenciālo klientu kvalitāti, samazinot nekvalificētu pieteikumu skaitu.
Rezultāti
- Par 60 % palielināts kvalificēto pieteikumu skaits salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni (3. ceturksnis/4. ceturksnis).
- Par 35 % samazināts nekvalificēto potenciālo klientu skaits (3. ceturksnis salīdzinājumā ar 4. ceturksni), kas parāda būtisku potenciālo klientu vispārējās kvalitātes uzlabojumu.
Darba
process
Pusotra gada sadarbības laikā mēs ievērojami uzlabojām to pieteikumu kvalitāti, ko Ecommpay saņēma no meklēšanas rezultātiem. Mēs panācām to, pielāgojot mūsu reklāmas stratēģiju tirgus izmaiņām un optimizējot kampaņas augstas kvalitātes potenciālajiem klientiem daudzsološajos ES tirgos.
- Labākas tiešsaistes reklāmguvumu uzskaites ieviešana un testēšana vietnē
- Mērķlapas A/B testēšana
- Bezsaistes lejupielādes izsekošana no Ecommpay CRM (klientu attiecību pārvaldība)
- Meklēšanas rezultātu reklāmas kampaņu optimizācija, pamatojoties uz Ecommpay pakalpojumiem un mērķa tirgiem
- Daudzsološu jomu identificēšana tiešsaistes maksājumu sfērā, attiecīgi mainot reklāmu fokusu
- ES tirgu ar vislielāko kvalificētu potenciālo klientu iespējamību noteikšana un reklāmas uzsvara pielāgošana šo tirgu sasniegšanai
- Performance Max (PMax) un Google Display Network (GDN) reklāmas kampaņu testēšana
Kas vēl?
Mūsu sadarbības ietvaros uzņēmums Ecommpay integrēja iekšējos potenciālo klientu vērtēšanas procesus, izmantojot Google Ads, un augšupielādēja papildu lietojumprogrammas parametrus no iekšējās CRM.
Mēs veicām mūsu galveno konkurentu plašsaziņas līdzekļu satura analīzi GDN un YouTube un izstrādājām mediju plānu, lai palielinātu Ecommpay pakalpojumu zīmola atpazīstamību.
Alina Serous
Head of Digital Marketing at Ecommpay
“No paša mūsu sadarbības sākuma RocketScience komanda ir uzrādījusi dziļu izpratni par mūsu uzņēmuma vajadzībām un izaicinājumiem. Viņi bija ļoti metodiski attiecībā uz Google Ads un palīdzēja mums iegūt labāku pārskatāmību par potenciālo klientu izveides procesu un potenciālo klientu kvalitāti. Papildus tam gribu arī uzsvērt, ka Rocket Science komanda ir ārkārtīgi veikla savā pieejā un spēja pielāgoties izmaiņām mūsu stratēģiskajā kursā dažu dienu, nevis nedēļu vai mēnešu laikā, un joprojām sasniegt mūsu galvenos veiktspējas rādītājus”.