Veiksmīga datu izmantošana mārketingā ir atslēga priekš iespējami labākajiem uzņēmuma pārdošanas rezultātiem.
Datu ievākšana un izsijāšana/attīrīšana no pieejamajiem avotiem
Mērījumu veikšanaDatu interpretācija, lai gūtu
precīzu ieskatu
Proaktīva datu ārējā izmantošana, lai sasniegtu veiksmīgākus mārketinga rezultātus
AktivizācijaIzmēri kā zīmola reklāma ietekmē pārdošanas rezultātus. Saproti kā uzlabot apgrozījumu ar produkta personalizācijas palīdzību
Izproti kā tīmekļa vidē gūto klientu uzvedība mainās pārējot uz aplikāciju
Izproti kā tava zīmola reklāma ietekmē pārdošanas rezultātus dīleru vietās
Izmanto ‘Call Tracking’ sistēmu, lai saprastu, kuri zvani nesuši panākumus un no kādiem piesaistīšanas kanāliem tie gūti
Izveido personalizētus paziņojumus un e-pastus, lai veicinātu klientu lojalitātes saglabāšanu
Katram datu apstrādes etapam nepieciešama atsevišķa pieeja un ekspertīze. Vadoties pēc nepieciešamības, mēs pievienosimies jūsu komandai plānošanas stadijā, kā stratēģijas konsultanti vai arī kā pilna servisa tehniskais partneris, izstrādājot projektu no tā starta punkta līdz finiša līnijai.
1. Mērījumu audits
(Vairākiem datu avotiem)
2. Optimālo tehnoloģiju izvēle
1. Datu ievākšana tīmekļa un lietotnes vidē, viscauri projekta izstrādes gaitai
2. Datu ekstrakcijas sistēmas izveide
Analītiskās metodoloģijas izstrāde, mārketinga optimizācija un produkta uzlabošanai
1. Pilna cikla BI datu atskaišu sagatavošana
2. Padziļināta performance un brandformance mārketinga analīze
3. Lietotāja uzvedības analīze un eksperimenti ar produktu tīmeklī un lietotnē
Datu izmantošanas stratēģijas radīšana
1. Mājas lapas personalizācija un Dynamic Creatives uzstādīšana
2. Auditorijas veidošana
3. Mācību datu kopu sagatavošana priekš mašīnmācīšanās komandām
Uzņēmumi izmanto dažādus tehnoloģiskos risinājumus mājas lapu/lietotņu izstrādes un datu pārvaldīšanas nolūkos. Mēs palīdzam izvēlēties optimālu tehnoloģisko struktūru, kas nodrošinās maksimālo funkcionalitāti un saderību ar šobrīd aktuālajām tehnoloģijām.
(incl. GA4 and GA360)
Specializēts konta pārvaldnieks
Pieredzes bagāta komanda katram projektam
Audits un padomdošana
Datu apkopošana un vizualizēšana
Padziļinātas analizēšanas spējas
Datu aktivizācijas stratēģijas
Elastīga datu pārvaldības sistēma
Tīmekļa vietne un aplikācija
Mārketinga un produkta analītika
Vai esat gatavs sākt pārveidot mārketingu, lai attīstītu savu biznesu? Sazināsimies ar jūsu mārketinga komandu.