x

Mērījumi
un analīze

Izproti sava produkta lietotāju uzvedības tendences ar datu palīdzību,tādējādi veidojot labākas attiecības ar klientiem

Veiksmīga datu izmantošana mārketingā ir atslēga priekš iespējami labākajiem uzņēmuma pārdošanas rezultātiem.

ma-second

01

Datu ievākšana un izsijāšana/attīrīšana no pieejamajiem avotiem

Mērījumu veikšana

02

Datu interpretācija, lai gūtu
precīzu ieskatu

Analīze

03

Proaktīva datu ārējā izmantošana, lai sasniegtu veiksmīgākus mārketinga rezultātus

Aktivizācija

Pamata risinājumi dažādām nozarēm:

Pakalpojumi

Katram datu apstrādes etapam nepieciešama atsevišķa pieeja un ekspertīze. Vadoties pēc nepieciešamības, mēs pievienosimies jūsu komandai plānošanas stadijā, kā stratēģijas konsultanti vai arī kā pilna servisa tehniskais partneris, izstrādājot projektu no tā starta punkta līdz finiša līnijai.

Stratēģijas konsultācija:
Implementēšanas pakalpojumi:
Mērījumu veikšana

1. Mērījumu audits
(Vairākiem datu avotiem)

2. Optimālo tehnoloģiju izvēle

1. Datu ievākšana tīmekļa un lietotnes vidē, viscauri projekta izstrādes gaitai

2. Datu ekstrakcijas sistēmas izveide

Analīze

Analītiskās metodoloģijas izstrāde, mārketinga optimizācija un produkta uzlabošanai

1. Pilna cikla BI datu atskaišu sagatavošana

2. Padziļināta performance un brandformance mārketinga analīze

3. Lietotāja uzvedības analīze un eksperimenti ar produktu tīmeklī un lietotnē

Analītika

Datu izmantošanas stratēģijas radīšana

1. Mājas lapas personalizācija un Dynamic Creatives uzstādīšana

2. Auditorijas veidošana

3. Mācību datu kopu sagatavošana priekš mašīnmācīšanās komandām

Mūsu datu pārvaldīšanas rīki

Uzņēmumi izmanto dažādus tehnoloģiskos risinājumus mājas lapu/lietotņu izstrādes un datu pārvaldīšanas nolūkos. Mēs palīdzam izvēlēties optimālu tehnoloģisko struktūru, kas nodrošinās maksimālo funkcionalitāti un saderību ar šobrīd aktuālajām tehnoloģijām.

Mērījumu veikšana

Ievācam informāciju ar
stacks stacks stacks stacks
Attīrām un pārveidojam ar
stacks stacks stacks
Uzglabājam un apstrādājam ar
stacks stacks stacks

Analīze

Pašapkalpojošie rīki ikdienas mārketinga un produktu analītikai
Web analytics
stacks

(incl. GA4 and GA360)

Mobile (App) analytics
stacks stacks stacks
Product analytics
stacks stacks
Data clean rooms
stacks stacks
BI rīki
stacks stacks stacks
A/B testēšanas rīki
stacks stacks stacks

Analītika

Klientu datu uzglabāšanas platformas
stacks stacks stacks stacks
Personalizēto reklāmu rīki
stacks stacks
Mājas lapu personalizācijas instrumenti
stacks stacks

Pakalpojuma piedāvājums

offer-circ

Specializēts konta pārvaldnieks

offer-circ

Pieredzes bagāta komanda katram projektam

offer-circ

Audits un padomdošana

offer-circ

Datu apkopošana un vizualizēšana

offer-circ

Padziļinātas analizēšanas spējas

offer-circ

Datu aktivizācijas stratēģijas

offer-circ

Elastīga datu pārvaldības sistēma

offer-circ

Tīmekļa vietne un aplikācija

offer-circ

Mārketinga un produkta analītika

Saistītie raksti
callback
x
founder
Sveiki!

Vai esat gatavs sākt pārveidot mārketingu, lai attīstītu savu biznesu? Sazināsimies ar jūsu mārketinga komandu.