x

Vietnes reģistrēšana meklētājprogrammās: darbības un ieteikumi

Jūs izveidojāt vai iegādājāties gatavu vietni. Lai tā ātrāk parādītos meklētājprogrammās, sāktu iegūt rangu, savākt un gūt peļņu no organiskās datplūsmas, tas ir jāpievieno rindai uz indeksēšanu. Stāstām, kā to izdarīt pareizi, no kādām kļūdām vajadzētu izvairīties, kā arī, kam pievērst uzmanību, ja jūsu vietne tā arī neparādās meklētājprogrammās.

<b>Vietnes reģistrēšana meklētājprogrammās</b>: darbības un ieteikumi

Kādēļ reģistrēt savu vietni meklētājprogrammās?

Vietnes indeksēšana meklētājprogrammās ir nepieciešama, lai lietotājiem būtu iespēja to atrast organiski, jo pirms indeksēšanas vietnē var nokļūt, tikai izmantojot saiti.

Protams, mūsdienu Google automatizētie rīki var arī patstāvīgi sameklēt jaunos projektus, lai pievienotu tos indeksam. Taču spēcīgas konkurences apstākļos uz to labāk necerēt.

Pēc tam, kad resurss būs iekļauts rādītājā, meklētājprogrammas dalīsies ar jums ar ieteikumiem tā optimizēšanai un lietojamības uzlabošanai. Tehniski vietne būs regulāri jāuzlabo, taču tas kļūs par panākumu atslēgu.

1. padoms

Lai paātrinātu jūsu vietnes lapu automātisko indeksēšanu, nodrošiniet tām atbilstošas ​​un uzticamas ārējās un iekšējās saites.

2. padoms

Centieties panākt pēc iespējas ātrāku lapu ielādes ātrumu un pareizi izvietojiet saturu lapās, lai pēc iespējas vairāk piesaistītu un noturētu lietotāju uzmanību.

Kā pareizi reģistrēt vietni meklētājprogrammās?

Reģistrāciju vislabāk ir apsvērt Google meklētājprogrammas kontekstā, jo lielākā daļa datplūsmas iet caur to.

Google piedāvā specializētu lapu, ar kuras palīdzību jebkuru vietni vara pievienot indeksēšanas rindai. Pirms to izmantot, pārliecinieties, vai jūsu vietne ir gatava un labi darbojas:

  1. Galvenajai lapai jābūt tikai vienā eksemplārā. Jebkura dublēšanās ir jāpaslēpj ar pāradresēšanu. Tas ļaus koncentrēt datplūsmu uz aktuālākajām lapām un novērsīs iespējamu iekšējo kanibālismu.
  2. Visiem publicētajiem materiāliem ir jābūt unikāliem un kvalitatīviem.
  3. Katrai vietnē izvirzītajai tēmai ir jāatbilst lietotāja nolūkam (nodomam). Ir svarīgi, lai pēc tekstu izlasīšanas lietotājiem nepaliktu papildu jautājumi.
<b>Vietnes reģistrēšana meklētājprogrammās</b>: darbības un ieteikumi

Kā pievienot vietni Google meklētājprogrammai?

Ja esat pārliecināti par savas vietnes tehnisko noformējumu, bet  publicētais saturs atbilst visām galvenajām unikalitātes un meklētājprogrammu optimizācijas prasībām, pārejiet pie indeksēšanas procesa.

  1. Pārejiet pie jaunās vietnes pievienošanas veidlapas.
  2. Ievadiet sākumlapas URL.
  3. Apstipriniet īpašumtiesības. Šī procedūra var notikt dažādos veidos: piemēram, jums var lūgt augšupielādēt HTML failu ar unikālu identifikatoru, kas apliecina īpašumtiesības.
  4. Sagaidiet paziņojumu, ka pievienošanas process indeksēšanas rindai bija veiksmīgi izpildīts.

Lai pārliecinātos, ka jūsu vietne ir iekļauta meklētājprogrammas rādītājā, vienkārši ievadiet šādu vaicājumu: site: “jūsu vietnes adrese”.

Ja jūs pievienojat savam projektam dažādus apakšdomēnus, neaizmirstiet, ka katram no tiem ir nepieciešama atsevišķa indeksācija.

Kas ir jādara pirms reģistēšanas

Lai indeksēšana noritētu ātri un veiksmīgi, iepriekš sagatavojieties mijiedarbībai ar meklēšanas robotiem (tie regulāri skenēs jūsu projektu).

Šim nolūkam pievērsiet uzmanību šādiem galvenajiem meklētājprogrammu optimizācijas rīkiem:

  • Title — galvenais lapas metatags. Tas ir virsraksts, kurā var būt līdz 65 rakstzīmēm. Tam ir jāietver galvenais atslēgvārds. Tieši virsraksts nonāk organiskās meklēšanas fragmentā, tāpēc iepriekš pārdomājiet tā struktūru. Nepārslogojiet to ar atslēgvārdiem — labāk padariet to dabisku un dzīvu.
  • Description — lapas apraksts. Tas ir detalizētāks teksts, kas atklāj materiāla saturu. Tajā var būt līdz 200 rakstzīmēm. Šis metatags tiek iekļauts fragmentā kopā ar virsrakstu. Sekojiet tam, lai to saturs būtu saskaņots. Metatagiem ir jāpapildina vienam otru, nevis jāatkārtojas.
  • H1, H2, H3… — apakšvirsraksti. Tie ir nepieciešami, lai materiālam piešķirtu skaidru un loģisku struktūru. Nepublicējiet nepārtrauktus teksta gabalus. Sadaliet to ar apakšvirsrakstiem, numurētiem sarakstiem, attēliem un infografiku. Jo vairāk dažādu rīku tiek izmantots rakstā, jo vieglāk un interesantāk to lasīt apmeklētājiem. Kā apakšvirsrakstus ir vēlams izmantot papildu atslēgvārdus. Mēģiniet pievienot visas būtiskās “astes” (atslēgvārdu kombinācijas), lai pilnībā aptvertu lietotāju nolūku.
  • Author — standarta informācija par materiāla autoru. Šeit varat izmantot gan īsto vārdu un uzvārdu, gan jebkurus radošus pseidonīmus vai segvārdus. Tiesa, reāli personas dati kombinācijā ar saiti uz personīgajām lapām sociālajos tīklos efektīvāk palīdzēs virzīt vietni — gan meklētājprogrammām, gan lietotājiem patīk šāda atklātība. Turklāt reāli dati netieši apstiprina materiāla pārzināšanas līmeni (bet tas, savukārt, ir viens no ranžēšanas faktoriem).

Strādājiet pie SEO

Aktīva izaugsme un attīstība nav iespējamas bez darba ar atslēgvārdiem. Regulāri pārbaudiet semantiskā kodola saturu, identificējiet trūkstošos meklēšanas vaicājumus un nodrošiniet tos ar jauniem materiāliem.

Noteiktā brīdī radīsies nepieciešamība pēc meklēšanas vaicājumu klasterizācijas un precīzākas to sadalīšanas pa lapām. Visas atslēgas, kas ir saistītas ar vienu globālu tēmu, labāk būs ievietot vienā apjomīgā materiālā. Nav ieteicams tos sadalīt vairākos atsevišķos neatkarīgos rakstos, jo tie sāks konkurēt savā starpā par vienu un to pašu mērķauditoriju.

SEO labāk ir pievērsties materiāla veidošanas laikā, nevis pēc tā publicēšanas. Jo turpmākās izmaiņas meklēšanas roboti var veikt pēc ilgāka brīža, bet pa to laiku vietnes kvalitātes indekss paspēs samazināties.

Pilnveidojiet saišu profilu

Iekšējām un ārējām saitēm ir nepieciešama ļoti rūpīga uzmanība. Google tos uzskata par nozīmīgu ranžēšanas faktoru un vienmēr ņem vērā, veidojot organiskos meklēšanas rezultātus.

Iekšējās saites ir nepieciešamas, lai izveidotu vietnes karti, pa kuru var pārvietoties gan meklēšanas roboti, gan parastie lietotāji. Pārejot no viena materiāla uz citu, viņi iepazīstas ar dažādiem rakstiem, kā rezultātā ievērojami palielinās skatīšanās dziļums un seansa ilgums.

Uzlabojiet lietojamību

Darbam pie uzvedības faktoriem arī ir jābūt pastāvīgam. Izmēģiniet dažādus navigācijas rīkus, apkopojiet siltuma kartes un mēģiniet izvietot būtiskāko informāciju tur, kur jūsu apmeklētāji to sagaida.

Intuitīvā pārvaldība vienmēr ietver simtiem (un pat tūkstošiem) stundu ilgu testēšanu, lai izveidotu ideālu lapas struktūru.

Vienkāršojiet struktūru

Labāk ir atteikties no sarežģītiem skriptiem, smagām datnēm, attēliem un videoklipiem. Mūsdienās lapas ielādes ātrums būtiski ietekmē tās ranžēšanu pēc aktuālajiem vaicājumiem.

Lietotāji nav gatavi gaidīt, līdz tiks ielādēts viss publicētais saturs. Viņi drīzāk atgriezīsies pie organiskajiem meklēšanas rezultātiem un izvēlēsies jūsu konkurentu saturu vienkārši tādēļ, ka tas atvērsies dažu sekunžu laikā.

Tapēc, ja vēlaties iegūt datplūsmu, ir jāpaātrinās.

Sekojiet līdzi datnes robots.txt saturam.

Vietnes tehniskā sastāvdaļa ir ļoti svarīga automatizētajiem meklētājprogrammu algoritmiem. Šī datne ietver ieteikumus resursa satura skatīšanai. Kuras lapas ir jāskenē, bet kuras ir slēptas no apmeklētāju acīm un nedrīkst parādīties sarakstā.

Kāpēc jūsu vietne nav Google?

Ko darīt, ja jūs jau reģistrējāt savu vietni meklētājprogrammās un pat ņēmāt vērā visus iepriekš minētos ieteikumus, bet jūsu resurss joprojām neparādās Google?

Šim gadījumam Google meklētājprogrammai ir vairāki standarta ieteikumi:

  1. Pārliecinieties, ka jūsu vietne tiešām nav sarakstā. Iespējams, ka lapu pozīcijas vienkārši ir pārāk zemas un tās nespēj konkurēt par top-100.
  2. Novērsiet traucējumus. Ja jūs iegādājāties domēnu ar vēsturi vai gatavu vietni, pārliecinieties, ka tam nav uzlikti filtri vai ierobežojumi. Standarta traucējumu gadījumā var pārbaudīt drošā protokola esamību, novirzīšanas iestatījumu pareizību, izmērīt lapu ielādes ātrumu. Analizējiet vietni, izmantojot URL pārbaudes rīku, kas piedāvās tehnisko dokumentāciju problēmu novēršanai.
  3. Vienkāršojiet mijiedarbību ar vietni meklēšanas robotiem. Dažos gadījumos automatizētie algoritmi vienkārši nevar paši atrast dažus vietnes segmentus. Parasti šādas problēmas rodas nepareizas resursu kartes darbības dēļ, proti, tā ietver lapas, kurām vienkārši nav iespējams piekļūt bez tiešas saites. Lai izvairītos no šādām situācijām, vienmēr pievērsiet uzmanību iekšējām saitēm.
  4. Pārbaudiet, vai lapas pilnībā nedublējas. Tās var būt versijas datoriem un mobilajām ierīcēm ar drošu un atvērtu protokolu vai jebkuri citi materiālu dublēšanās varianti. Šādā situācijā tikai viena lapa būs kanoniska, bet pārējās saņems atkārtojumu statusu un tiks izslēgtas no organiskajiem meklēšanas rezultātiem.
author

Viktor Priadilshchikov

Head of SEO Team Raksta autors
author

Anna Spelova

Head of Creative Division Raksta redaktors
callback
x
founder
Sveiki!

Vai esat gatavs sākt pārveidot mārketingu, lai attīstītu savu biznesu? Sazināsimies ar jūsu mārketinga komandu.