Magnificent Antwerp Diamonds (MAD) ir tirdzniecības uzņēmums, kas atrodas pašā Beļģijas dimantu rajona sirdī un specializējas sertificētajos dimantos un dārgakmeņos.
Uzņēmuma galvenie klienti ir juvelierizstrādājumu dizaineri un kolekcionāri no visas pasaules.
MAD profesionālo zināšanu joma aptver arī konsultācijas par dimantu ieguldījumiem, palīdzot investoriem ar stratēģiskām iegādēm.
- madgemstones.com
- Nozare: juvelierizstrādājumi un greznuma produkti
- Tīmekļa platforma: WordPress
- Uzņēmējdarbības veids: B2C
Mērķi
- Veicināt vietnes organisko izaugsmi.
- Ienākt ASV dimantu tirgū.
Rezultāti
- Vietnes redzamības pieaugums Google par 1226%.
- Organiskās datplūsmas pieaugums par 455%.
- Veiksmīga ienākšana ASV dimantu tirgū.
Darba
process
MAD darbojas augstas konkurences nišā, uzsvaru liekot uz atslēgvārdiem ar spēcīgu komerciālu nolūku.
Rocket Science bija rūpīgi jāizstrādā SEO stratēģija, lai pārliecinātos, ka mēs varam sasniegt nospraustos mērķus, nemainot tīmekļa vietnes struktūru, kurā bija gan informatīvs, gan komerciāls saturs.
Posmi
Ņemot vērā šos faktorus, mēs izstrādājām daudzpusēju stratēģiju:
- Galveno tīmekļa vietnes lapu optimizācija (spēcīgāki virsraksti, meta apraksti un lapas saturs klienta svarīgākajām lapām).
- Kvalitatīva atpakaļsaišu profila veidošana.
- Vietnes tehnisku problēmu novēršana.
- Google uzticēšanās un autoritātes uzlabošana (ieviestas stratēģijas, lai palielinātu vietnes uzticamību Google skatījumā).
Mēs piedāvājām klientam divas SEO stratēģijas: pamata un ambiciozo. Pamata opcija ir piemērota mazākiem budžetiem un priekšroku dod pakāpeniskai izaugsmei, savukārt ambiciozās opcijas prioritāte ir strauja izaugsme ar lielāku atvēlēto budžetu.
Katra mūsu izstrādātā SEO stratēģija risina galvenos klienta unikālos izaicinājumus, piemēram, nozares līderu konkurenci, tehniskas problēmas un atpakaļsaišu trūkumu.
Lai gan MAD vietne bija salīdzinoši jauna, mēs veiksmīgi pārvarējām vairākas grūtības.
Mūsu tīmekļa vietnes analīze atklāja vairākas galvenās jomas uzlabošanai:
- Lielākā daļa vietnes lapu radīja minimālu organisko datplūsmu.
- Mērķa atslēgvārdu klasifikācija pēdējā gada laikā nebija uzlabojusies.
- Tīmekļa vietne nepiesaistīja potenciālos klientus un neveicināja tiešsaistes pārdošanu, norādot uz neizmantotu potenciālo klientu ģenerēšanas iespēju.
- Galvenajām komerciālajām lapām trūka atbilstības mērķa atslēgvārdiem.
- Tīmekļa vietnes atpakaļsaišu profils nebija pietiekami attīstīts, un tajā trūka atpakaļsaišu no augstas autoritātes vietnēm, kas varētu palielināt uzticību no meklētājprogrammu puses.
- Dažas lapas ielādējās lēni, radot negatīvu lietotāja pieredzi.
Mēs izstrādājām individuālu stratēģiju, lai izveidotu sistēmu, kas patiktu gan Google, gan lietotājiem.
Tehniskā optimizācija
Mūsu SEO projekta pirmajā posmā mēs pievērsām galveno uzmanību vietnes tehniskajai optimizācijai, kas ietvēra:
- Neatbilstošu un novecojušu ārējo un iekšējo saišu izņemšanu.
- Metatagu labošanu galvenajās komerciālajās lapās, lai palielinātu to atbilstību.
- Kurēta satura pievienošanu galvenajām mērķlapām, lai paplašinātu to semantisko tvērumu.
- Iekšējo saišu un tīmekļa vietnes navigācijas uzlabošanu, pievienojot stratēģiskas saites, kas savieno informatīvās un komerciālās sadaļas, lai nodrošinātu labāku lietotāja ceļu.
- Attēlu optimizēšanu.
- Lapas ielādes laika optimizēšanu.
Saturs
Nākamais posms bija vērsts uz vietnes semantiskā kodola paplašināšanu, kas ir pamats organiskās datplūsmas piesaistīšanai. Veicot konkurentu analīzi, mēs izstrādājām visaptverošu satura plānu 9 mēnešiem.
Satura plānā prioritāte bija atslēgvārdiem ar zemu konkurences līmeni, bet ievērojamu meklēšanas apjomu, nodrošinot iespēju piesaistīt jaunu organisko datplūsmu.
Papildus komerciāliem vaicājumiem mēs iekļāvām semantiskajā kodolā informatīvos vaicājumus. Šie vaicājumi, kas bieži ir saistīti ar komerciāliem vaicājumiem, kalpoja kā vērtīgi piekļuves punkti, lai novirzītu lietotājus uz tiešsaistes dimantu un dārgakmeņu veikalu.
Saišu veidošana
Ņemot vērā nišas konkurences situāciju, kurā dominē pazīstami zīmoli un spēcīgas partneru mārketinga vietnes, mēs ierosinājām saišu veidošanas stratēģiju, izmantojot plaši pieejamās saites (crowdlinks) un viesu publikācijas.
- Plaši pieejamās saites (crowdlinks) ir klienta vietnes pieminēšana atbilstošās platformās, piemēram, forumos, tematiskajās kopienās un rakstu komentāros.
- Viesu publikācijas ir informatīvo rakstu izvietojumi piemērotajos plašsaziņas līdzekļos un emuāros.
Saites tika stratēģiski izvietotas gan galvenajā lapā, gan pamata komerciālajās lapās. Katrai saitei mūsu speciālisti atlasīja enkura tekstu un platformu, lai nodrošinātu maksimālu atbilstību un ietekmi. Mēs iekļāvām uz zīmolu vērstu enkuru kombināciju un dažādas atbilstošu atslēgvārdu kombinācijas, lai izveidotu dabisku un daudzveidīgu enkuru klāstu.
Saišu kvalitātes standarti:
- Augsta donoru lapas atbilstība;
- Aktīva auditorija;
- Kvalitatīvs saturs;
- Liela domēna autoritāte;
- Mērķa ģeogrāfiskā atrašanās vieta.
Rezultātā galīgais enkuru klāsts iekļāva līdzsvarotu zīmolu saišu, atbilstošu komerciālu atslēgvārdu un dabisku variāciju kombināciju, veidojot uzticamu un dabisku atpakaļsaišu profilu.
Rezultāti
Mūsu projekta laikā MAD organiskā datplūsma pieauga par vairāk nekā 450 %. Klients arī norādīja, ka sāka saņemt pakalpojumu pieprasījumus no ASV, kas iepriekš nebija noticis.